Ariana dla WS | Blogger | X X

2018. július 14., szombat

Mid-Year Freak Out Book Tag – Féléves Könyves Kiakadás Tag

@Egyiptom_Hercege hívott ki az alábbi könyves kihívásra molyon, most pedig végre eljutottam a megírásáig.

Azok a könyvek szerepelnek, amiket 2018. január 1. és június 31. között olvastam

  1. Legjobb könyv, amit eddig 2018-ban olvastam
    John Green: Teknősök végtelen sora, mert "Túlságosan fájdalmas, mert túlságosan életszerű volt. Örökre a szívembe zártam Azát és a többieket, és a kicsit-sem-átlagos-de-mégis történetüket. Végül pedig az is kiderült, milyen szerepet játszottak a teknősök a kötetben."
    L. M. Montgomery: Anne otthonra talál, mert "Teljes magabiztossággal állíthatom, hogy Anne és világa eszméletlenül magával ragadott. Az elején nagyon féltem a rengeteg körmondattól, a hosszú leíró részektől és a régebbi világtól, de mind csak szerethetőbbé tették a történetet. Mert úgy gondolom, kevesen mondhatják el maguktól, hogy nem szeretik teljes szívükkel a Prince Edward-szigetbeli eseményeket."
  2. Legjobb folytatás, amit eddig 2018-ban olvastam 
    Arthur Conan Doyle: Az ördögláb, mert  "Úgy érzem, Sherlockhoz kissé már hozzátartoznak a zavaros leírások, ahol a végén borzasztóan figyelni kell, hogy megértsük, mi is történt. Én azonban mégis inkább ezt a verziót pártolom, mint azt, ahol már az első perctől kezdve sejteni lehet a tettes kilétét."
  3. Új megjelenés a várólistámon 
    Kívánságlistásakat tudnék mondani, méghozzá rengeteget, azonban mivel jelenleg is 183 könyv ácsorog rajta, ezért nem sorolnám fel az összeset. Itt meg tudjátok tekinteni: https://moly.hu/tagok/vighagika/kivansaglista
  4. Legjobban várt megjelenés az év második felére 
    Nem igazán követem a megjelenéseket, ha felkelti egy könyv fülszövege az érdeklődésem, akkor kívánságlistára teszem, függetlenül attól, hogy mikor adják/adták ki.
  5. Legnagyobb csalódás 
    Emy Dust: A kezdet, mert "Én tényleg nagyon szerettem volna kedvelni a történetet, és nem megbántani senkit az értékelésemmel, de a rengeteg elírás és/vagy helyesírási hiba miatt képtelen voltam átrágni magam a köteten."
    Horányi Hanna Zelma: Egy év tíz hiba című könyve, melynek értékelése még folyamatban van.
  6. Legnagyobb meglepetés 
    Hajdú-Antal Zsuzsanna: Léggömbök, mert egy könnyed, laza ifjúságira számítottam, ennek ellenére egy mélyre hatoló igazi, csodálatos regényt kaptam. (Értékelés szintén folyamatban.)
  7. Kedvenc új író (debütáló vagy neked új) 
    Idén számomra L. M. Montgomery nagyot alkotott az Anne-könyvekkel.
  8. Legújabb képzeletbeli szerelmem 
    Gilbert Blythe. Egyértelműen. Talán még Damon a Vámpírnaplókból, de ő nem számít újnak, hiszen a sorozatot eddig is néztem, csak a könyveket olvastam idén.
  9. Legújabb kedvenc karakterem 
    Anne és Gilbert. :)
  10. Egy könyv ami megríkatott 
    Trish Cook: Éjjeli napfény, valamint Hajdú-Antal Zsuzsanna: Léggömbök. Az értékelésekből majd kiderül, hogy miért. :)
  11. Egy könyv, ami boldoggá tett 
    Kicsit kibújnék a kérdés alól, ugyanis úgy érzem, minden jó könyv boldoggá tesz. 
  12. Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttam 
    Nem volt még ilyen, azonban nagyon készülök már megnézni az Éjjeli napfényt.
  13. Legszebb könyv, amit eddig az évben kaptam/vettem 
    Szintén a Léggömböket mondanám, valamint Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvarát, amit most olvasok.
  14. Kedvenc értékelés, amit idén írtam 
    Talán J. L. Armentrout: Be with me – Légy mellettem 
  15. Könyvek, amiket még ebben az évben el szeretnék olvasni 
    Leisa Rayven: Hitvány Rómeó
    Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten
    Colleen Hoover: It Ends with Us – Velünk véget ér
    Ezt a hármat mindenképpen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése