Ariana dla WS | Blogger | X X

2018. május 20., vasárnap

J. L. Armentrout: Be with me – Légy mellettem - #énésakönyv

A ​New York Times bestseller listáján 1. helyre jutó Várok rád írójának könyve.
Vajon Teresának és Jase-nek megadatik a lehetőség, hogy egymáséi legyenek, vagy az élet közbeszól?
Teresa Hamilton hihetetlenül kemény éven van túl: halálosan beleszeretett a bátyja legjobb barátjába, aki viszont az első, csodálatos, bódító, életmegváltó csók óta egy árva szót sem szólt hozzá; sikerült véget vetnie egy rettenetesen rossz kapcsolatnak; most pedig olyan sérüléssel küzd, ami talán a táncosi karrierje végét jelenti. Ideje hát, hogy elővegye a B-tervet – főiskolára megy. Reméli, hogy itt majd sikerül meggyőznie Jase-t, hogy ami köztük van, őszinte szerelem.
Jase Winstead súlyos titkot hordoz magában, amiről soha, senkinek nem beszélne – különösen nem a legjobb barátja lenyűgözően szép húgának. Még életében senki nem csókolta meg olyan szenvedélyesen, mint Teresa, de nem hagyhatja, hogy ez a kötelezettségei útjába álljon. A legkevésbé arra van most ideje, hogy tartós kapcsolatba bonyolódjon, de közben képtelen kiverni a fejéből a lányt.
Minél többször sodorja őket egymás mellé a sors, annál kevésbé tagadhatják egymás iránt érzett érzelmeiket. Azonban már készülődik a tragédia. Miközben a kampusz próbál magához térni egy váratlan szörnyűség okozta sokkból, a szerelmeseknek el kell dönteniük, hogy minden kockázatot vállalva együtt maradnak, és megérteni, milyen árat kell fizetniük, ha mégsem…
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 528

Én és a könyv:
Kezdetben leszögezném, hogy én csak egy kellemes délután kikapcsolódásra vágytam. Nos, ez a könyv minden volt, csak az nem.
Egyrészt azért, mert egy ötszázhuszonnyolc oldalas kötetről beszélünk, így lehetetlen volt egy délután alatt kivégezni. Borzasztóan meglepődtem a vastagságán.
Másrészt pedig a történet egy kész hullámvasút volt. 
Jase-t néha jól elgyepáltam volna a hülyeségei miatt. Nagyon szeretlek, aztán legyünk barátok, majd ez így nem megy. Az őrületbe kergetett ez a huzavona. Én mondjuk sejtettem, hogy mi lehet a helyzet Jack-kel és az anyukájával, azonban fel sem tudom fogni, miért nem lehetett ezt elmondani. Hát persze. Mert akkor nincs könyv.
Teresát végtelenül sajnáltam, szerintem nincs még egy ember, aki ennyit szenvedett, mint ő. Ráadásul én hülye pont egy este fejeztem be a részt, így mikor lekapcsoltam a villanyt, rettegtem, hogy valamilyen kísérteties módon majd ugyanazt átélem, mint ő Debbie-vel. Szerintem new adult romantikushoz képest nagyon hátborzongató volt az a fejezet.
Itt pedig akkor meg is említeném, hogy sokszor mennyire elkeserítően depresszív volt az egész történet. Már lehangolt voltam, ha csak elkezdtem olvasni, ugyanis biztosan minden második oldalon történt valami szörnyűség. Halál, öngyilkosságnak beállított gyilkosság, baleset stb. Meglehetősen nehéz volt olvasni.
Egyszerűen feleslegesnek találtam, hogy ennyire hosszú a történet, hiszen megvolt a tetőpont, amit még követett legalább hetven oldal. Semmi kedvem nem volt már Jase és Teresa könyvbeli utolsó két erotikus együttlétét elolvasni, valamint a karácsonyi huzavonát sem. Arról nem is beszélve, hogy Jase a több száz oldalon keresztül olyan volt már, mint aki skizofrén. Nagyon untam a folytonos hangulatváltozását.
Volt egy rész, amit zenészként szükségesnek érzek kiemelni, az pedig a zeneelmélet óra idiótasága. Annyi helytelenséget sűrítettek abba a néhány oldalba, amíg erről volt szó, hogy kínszenvedés volt nem beleírni tollal és kijavítani.
Sajnálom, hogy a könyvben végül nem esett meg Cam és Avery esküvője, amikor nagyon elegem volt a sok szomorúságból, akkor arra gondoltam, hátha majd a végén történik egy ilyen pozitív dolog. De nem.
Mindenesetre azt muszáj megemlítenem, hogy bármennyi probléma is volt ezzel a kötettel, nem igazán tudtam letenni, valamint eléggé mélyre hatolt. Nem hiszem, hogy olyan olvasmány lesz, amit egyhamar elfelejtek.
Borító: nagyon tetszett. Jó, hogy meghagyták az első kötet alapötletét, csak a szereplőket és a színeket cserélték ki rajta.
Pozitívumok:
  • intenzív olvasmány
  • szerethető főszereplő
Negatívumok:
  • idegesítő szerelmi huzavona sok oldalon keresztül
  • tragédiák sorozata hatja át az egész könyvet
  • helytelen fogalmak használata a zeneelméleti részeknél
Ajánlom, ha:
  • tetszett az első rész
  • szereted a romantikát
  • nem probléma, ha kicsit szomorú a történet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése