Ariana dla WS | Blogger | X X

2018. július 1., vasárnap

Júniusi #BOOKHAUL

Júniusban végre végleg letudtam az ötödik, egyben utolsó középiskolai évem szintén utolsó hónapját, így igazán volt időm olvasni. Nagyon nagy erőfeszítéssel ugrottam neki a polcürítésnek, amely eredményeképpen elolvastam anyukám majdnem teljes Agatha Christie gyűjteményét.
A most következő listába nem írtam bele az AC könyveket, ugyanis sokaságukkal elnyomták volna az alábbi szépségeket:
  • Ottlik Géza: Iskola a határon - kötelező olvasmány volt
  • Weöres Sándor: Psyché - kötelező olvasmány volt
  • Esterházy Péter: Pápai vizeken ne kalózkodj! - kötelező olvasmány volt 
  • Borbély Szilárd: Nincstelenek - kötelező olvasmány volt
  • Mihail Bulgakov: A Mester és Margarita - kötelező olvasmány volt
  • Jonathan Swift: Gulliver utazásai - kötelező olvasmány volt
  • Ray Bradbury: Fahrenheit 451 - kötelező olvasmány volt
  • Tolnai Ottó: Világítótorony eladó - kötelező olvasmány volt
  • Mikes Kelemen: Törökországi levelek - kötelező olvasmány volt
  • L. M. Montgomery: Anne otthonra talál - ÉRTÉKELÉS
  • L. M. Montgomery: Anne az élet iskolájában - ÉRTÉKELÉS
  • L. M. Montgomery: Anne válaszúton ÉRTÉKELÉS
  • Helen Fielding: Bridget Jones naplója 2. – Mindjárt megőrülök! - molyos értékelés
  • L. M. Montgomery: Anne férjhez megy - értékelés folyamatban
  • Emy Dust: A kezdet - molyos értékelés
Fontosnak tartom kiemelni, hogy elmondhatatlanul hálás vagyok, ugyanis a hónapban megismerhettem az Anne - sorozatot, vagyis a híres Anne Zöld Oromból könyveket. Szintén anyának volt nagy kedvence a történet, így érdeklődve vágtam bele, és öt kötettel a hátam mögött bizton állíthatom, megérte. Bővebb értékelést találtok róluk a címek melletti linkeken. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése