Ariana dla WS | Blogger | X X

2018. augusztus 30., csütörtök

Kedvenc könyvsorozataim book tag

Ez most egy elég "szimpla" bejegyzés lesz, de tudjátok, a kevesebb néha több, úgyhogy elhoztam kedvenc könyvsorozataimat. :)
A sorozatok sorrendje nem számít. Töltsétek ti is, ha kedvet kaptatok hozzá!

Anna Todd: Miután
Kiadó: GABO
Magyarul megjelent részek: 4
Címkékben: erotikus, kortárs, new adult, romantikus
Amiért szeretem: Pont akkor voltam fiatal tinédzser, amikor a One Direction-fiúk feltűntek. Engem is utolért tehát a nagy directioner-láz. Hallgattam a zenéjüket, nézegettem a képeket és olvastam róluk rengeteg fanfictiont. Így találtam rá a Miután címet viselő könyvsorozatra. Merthogy az írónő pályafutása úgy indult, hogy 1D fanficként feltette a történeteket Wattpadra, aztán kiadták.
A sztori korántsem tökéletes, valamint azoknak, akik még a műfajt sem kedvelik, kifejezetten nem ajánlom. Nekem viszont, mint régi rajongónak örök kedvencemmé vált.

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi
Kiadó: L&L, Ciceró
Magyarul megjelent részek: 9
Címkékben: énregény, ifjúsági, kortárs, naplóregény, romantikus
Amiért szeretem: Igen, tudom, közhelyes vagyok, ez a sorozat nem is ér annyit, amennyire felkapott, blablabla... de mondok valamit! Adott egy tizenkét-tizenhárom körüli lány, aki soha nem olvasott, csak kötelezőket. Aztán kap egy könyvet az anyukájától, ami megtetszik neki, mert korhű, realisztikus és azonnal leveszi a lábáról. Ezáltal a lány megszereti az olvasást, és már el sem tudja képzelni könyvek nélkül az életét. 
Meglepetés! A lány természetesen én vagyok.
Nem mondom, hogy tökéletes a sorozat vagy ha ennyi idős fejjel olvasnám először, akkor is ugyanannyira imádnám, de nekem akkor is ez volt az áttörés, ami mindent megváltoztatott. Én pedig ezért örökre hálás leszek a SzJG-nek.♥

Nyáry Krisztián: Így szerettek ők
Kiadó: Corvina
Magyarul megjelent részek: 2
Címkékben: bulvár, életrajz, irodalomtörténet, ismeretterjesztő, költő, kortárs, romantikus
Amiért szeretem: Imádom az irodalmat, Nyáry Krisztián által pedig betekintést nyerhetünk kedvenc irodalmi figuráink magánéletébe. Megtudhatjuk, kinek ki volt a párja és milyen út vezette őket, míg egymásra nem találtak. Fantasztikusan megírt, érdekes ismeretterjesztő könyv. Csak ajánlani tudom mindenkinek, akit érdekel, hogy hogy szerettek ők.

Simone Elkeles: Perfect Chemistry
Kiadó: Könyvmolyképző
Magyarul megjelent részek: 3
Címkékben: chick lit, ifjúsági, kortárs, romantikus, young adult
Amiért szeretem: Ó, a pillanat, amikor mélységesen beleszerettem a spanyol nyelvbe! Egyszerűen imádtam mindhárom kötetet. Szerelem, forróvérű latin pasik, jól megírt történetek. Kell ennél több egy romantikarajongónak?

J. L. Armentrout: Luxen
Kiadó: Könyvmolyképző
Magyarul megjelent részek: 10
Címkékben: fantasy, ifjúsági, kaland, kortárs, paranormális, romantikus, sci-fi, urban fantasy, young adult
Amiért szeretem: Bár még vár rám néhány kiegészítő kötet, amit sürgősen el kell olvasnom (Árnyak, Oblivion 3., Függőség), a nagyobb részén már túl vagyok, így bizton állíthatom, hogy a kedvenceim közé tartozik.
Valamiért nem kenyerem a fantasy, a sci-fit meg kifejezetten utálom, de a Luxen ezt teljes mértékben cáfolja. Vegyél egy szexi, arrogáns űrlényt (Daemon Black), egy szuper alapötletet és egy jó megvalósítást. Tessék, meg is van a Luxen-sorozat!

Rick Riordan: Percy Jackson és az olimposziak
Kiadó: Könyvmolyképző
Magyarul megjelent részek: 7
Címkékben: fantasy, filmadaptáció, görög mitológia, ifjúsági, kalandregény, kortárs, urban fantasy, young adult
Amiért szeretem: Egyelőre az ötödik részt olvasom, de az eddigiek olyan fantasztikusak voltak, hogy muszáj volt már most a kedvenceimhez sorolnom. Imádom a görög mitológiát, így nem meglepő, hogy ennyire szeretem, azonban ez egyáltalán nem minden. Iszonyúan szerethetőek a szereplők, eszméletlen az írásmód, vagyis garantáltan függővé tesz. Alig várom, hogy beszerezhessem az író többi könyvét is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése