Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. október 16., hétfő

J. L. Armentrout: Oblivion – Feledés 2. - #énésakönyv

Daemon ​Blackkel összekapcsolódni szívás… 

Ráadásul nemrég eltökélte, hogy bebizonyítja: amit irántam érez, az nem csupán bizarr kapcsolódásunk mellékhatása, hanem valódi érzelem. Nem tudom, mit gondoljak efelől, de tény, hogy mostanában már korántsem olyan bunkó velem, mint korábban. 
De nem ez a legnagyobb problémánk. 
A Védelmi Minisztérium emberei körülöttünk szaglásznak. Ha rájönnek, mire képes Daemon, és főleg, hogy mi ketten összekapcsolódtunk, mindkettőnknek végünk. Az iskolában felbukkanó új srác sem hiányzott. Ő is tele van titkokkal. Tudja, mi okozza a körülöttem zajló sok furcsaságot, és segítene is rajtam… de ennek súlyos ára van. 
És aztán az események még vadabb fordulatot vesznek. 
Láttam valakit, akit halottnak hittem. Szóljak vagy hallgassak? Mi történt Dawsonnal? Ki árulta el? És mit akarnak Daemonéktól – na meg tőlem – a védelmisek? 
Az már biztos: Daemon Blackkel összekapcsolódni nem egy életbiztosítás. 
Senki nem az, akinek látszik. És nem mindenki éli túl a hazugságokat… 

Éld át az Ónix történetét Daemonnal!

Én és a könyv:
Daemonből sosem elég! Ezt bizton állíthatom.
Lássuk be, merész dolog az írónőtől két majdnem egyforma (épphogy színben más) borítójú, illetve című könyvet kiadni, ráadásul a fülszöveg maga is ugyanaz, mint az Ónixé. Ez nekem egyébként elég nagy csalódás volt, hiszen ha már a külsőségek nem számítanak, azért maga történet Daemon szemszögéből teljesen más. Na, de mindegy, mivel szerettem a sorozat eddigi részeit is, ezért ettől eltekintve boldogan vágtam bele. 
Katy még idegesítőbbé vált ebben a kötetben, komolyan, még egy ilyen önfejű, makacs főszereplőnővel nem találkoztam. Így sok mindenben át tudtam érezni soha nem gondoltam volna, hogy ezt mondom Ash-t és Andrew-t.
Katy a legjobban Blake miatt húzta fel az agyam, és talán csúnya dolog ezt állítani, de komolyan úgy gondolom, hogy egy csomó balul sült dolgot el lehetett volna kerülni, ha nem ilyen kis hülye. 
Daemon továbbra is elképesztő pasi, imádom a nagyképű és a romantikus pillanatait is.
Sajnos a könyvtárban nincs meg a következő rész, de mindenképp megszerzem valahonnan!
Borító: ahogy már mondtam, szinte tökéletes másolata az előzőnek.
Pozitívumok:
  • újabb Daemon-pillanatok
  • Dawson és Beth történetének kinyílása
Negaívumok:
  • Katy idegesítő viselkedése
Ajánlom, ha:
  • tetszettek az eddigi kötetek
  • vörös pöttyös, illetve fantasy rajongó vagy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése