Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. október 16., hétfő

J. L. Armentrout: Oblivion – Feledés - #énésakönyv

Amikor Katy Swartz a szomszédomba költözött, rögtön tudtam, hogy baj lesz. Nagy baj.

Bajra pedig igazán nincsen szükségem, hiszen nem vagyok idevalósi. A társaimmal a Luxról érkeztem a földre, egy tizenhárommilliárd fényévre lévő bolygóról. Ráadásul ha valamiben biztos vagyok, az az, hogy az emberekben nem lehet megbízni. Félnek tőlünk. Olyasmikre vagyunk képesek, amikről ők csak álmodnak, és pokolian gyengének tűnnek mellettünk – mert azok is.

Kat azonban olyan közel kerül hozzám, mint még senki más. Akaratlanul is vágyok rá – és szeretném felhasználni a képességeimet, hogy megóvjam. Meggyengít engem, pedig én vagyok a legerősebb luxen, és az én feladatom, hogy védjem a többieket. Ez a hétköznapi lány tehát mindannyiunk végzete lehet. Hiszen a luxeneknek van egy hatalmasabb ellensége is – az arumok – akikkel szembe kell szállnom.

Ha beleszeretek Katybe – egy emberbe – nem csupán őt sodrom veszélybe. Talán mindannyiunk pusztulását okozom… de azt nem hagyhatom.

Én és a könyv:
Annyira elképzelhetetlen most már a számomra, hogy én ezekről a Daemon szemszöges könyvekről anno, mikor olvastam a Luxen-köteteket nem tudtam. Aztán megláttam őket a könyvtárban, és azonnal lecsaptam az első részre. Igazából nagyon tetszett, mivel Daemon nem volt egy egyszerű eset (főleg) az Obszidiánban, így különösen jó volt végre belelátni a dolgokba, hogy mit miért tett. Furcsa, de valahogy jobban megutáltam Andrew-t, mint Ash-t, hiszen a lánnyal ellentétben ő Daemon barátja volt, így nem igazán értettem a szemétkedései okát. Nagyon meglepődtem, mert Katet bírtam az saját szemszögéből íródott könyvekben, itt viszont kimondottan idegesítő volt a makacssága, bár az erejét még mindig csodálom.
Borító: szokásos, Luxen-féle, Daemonnal és rikító színekkel a központban. Amire számítani lehetett.
Pozitívumok:
  • Daemon Black, nemes egyszerűséggel
  • kiforrott történet
Negatívumok:
  • Katy makacssága
  • Andrew és Ash
Ajánlom, ha:
  • szereted a fantasyt
  • rajongsz a vörös pöttyösökért
  • tetszett a sorozat többi része
  • vágysz egy Daemon Blackre, márpedig egy Daemon Blackre mindenkinek szüksége van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése