Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. október 19., csütörtök

Ismerd meg Molyékat! - gloomy_weirdo

@gloomy_weirdo bemutatkozik :)


Profil linkje: KATT!
Regisztráció: 2015. június 24.
A felhasználóról: „I wanted to kill myself and you were yelling about dirty dishes.”
Olvasások száma: 91

K.: Mikor és miért kezdtél el molyolni?
V.: 2015. nyarán regisztráltam. Keresgettem könyveket és mindig a Moly-t kozta ki, szóval ott olvasgattam fülszövegeket, aztán felfedeztem az idézeteket is. Mivel tetszett az oldal, körülnéztem jobban, belenéztem a zónákba és kedvem támadt csatlakozni a közösséghez.

K.: Lett azóta kedvenc szerződ/könyved/sorozatod?
V.: Nem igazán, nem szoktam kedvencet választani. Túl sok jó könyvet olvastam ahhoz! De a megjelenéseket figyelve akadtam már olyan könyvre, amit nagyon megszerettem.

K.: És kiadók közül van olyan esetleg, aminek a könyveire hamarabb figyelsz fel?
V.: Igen, a Könyvmolyképzőt és a Fumaxot szoktam figyelni. Követem az oldalaikat Facebookon, hogy láthassam a megjelenéseket és az akciókat.

K.: Látható, hogy te is megpróbálkoztál az írás világával. Ez mennyire komoly?
V.: Csak hobbi szinten írogatok. Nem tervezem, hogy hivatásos író leszek, de szabadidőmben szívesen foglalkozok versekkel. Könnyű így érzelmeket kifejezni. De semmi komolyabb, csak a saját (és a molyok) szórakoztatásomra írok.

Köszönjük az interjút! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése