Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. október 22., vasárnap

Kelley Armstrong: The Awakening – Az Ébredés - #énésakönyv

Chloé Saunders menekülés közben őrült felfordulást okoz… szó szerint…

Chloé valaha teljesen hétköznapi tinilány volt – legalábbis ezt gondolta. Aztán rájött a megdöbbentő titokra, hogy nem más, mint egy két lábon járó tudományos kísérlet. Születésekor az Edison Csoport névre hallgató gonosz tudóscsapat genetikai módosítást hajtott végre rajta. Chloé megváltozott, egyedülálló képességekkel rendelkező nekromanta lett, aki szellemeket lát, feltámasztja a halottakat, és ez gyakran szörnyűséges következményekkel jár. S ami még rosszabb, egyre erősödő képessége fenyegetést jelent az Edison Csoport fennmaradó tagjai számára, akik úgy döntenek, véget kell vetni ennek a kísérletnek – örökre…
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 324



Én és a könyv:
Emlékszem az első olyan semmilyen volt a számomra, kicsit uncsi, aztán a vége nem olyan rossz... szóval ilyen semmilyen.
Az írónő csak tudhat valamit, mert ez a rész viszont MILLIÓSZOR jobb volt. Nem volt unalmas az első százötven-kétszáz oldal sem, sőt, különösen izgalmas volt ez a menekülősdi. Kicsit talán Jus Accardo Touch című könyvéhez tudnám hasonlítani, mikor Dez és Kale cselekednek hasonlóképpen, menekülnek az intézet és a dolgozók elöl. 
Tori még idegesítőbbé vált számomra, igazából nem is értem, hogy tudta mindenki elfogadni, hogy velük megy ő is. A szereplők helyében én az első beszólása után elhajtottam volna. 
Simonból nem kaptunk túl sokat ebben a kötetben, ami talán csak először rossz, utána én nem is bántam, mert annál fontosabbá vált Derek. Számomra elég egyértelmű, hogy érzései vannak Chloé iránt, bár semmi nyilvánvaló nem történt, talán majd a harmadik részben.
Meglepő volt az első kötet után, hogy itt már jobban mert a szerző megfélemlíteni, a szellemes jelenetek szerintem kifejezetten ijesztőek voltak, pedig nem vagyok az a félénk típus, csak A szellemidéző után ez váratlan volt.
Nagyon kíváncsi vagyok, mit lehetett még ebből kihozni az utolsó részben, remélem nem okoz majd csalódást.
Borító: az előzőhöz hasonló, szép, kifejező bár ki nem állhatom a narancssárgát, bahh
Pozitívumok: 
  • sokkal izgalmasabb, az egész könyvön átívelő cselekményszál
  • Derek fokozatos megnyílása
Negatívumok:
  • Tori idegesítő személyisége
Ajánlom, ha:
  • szereted a fantasyt
  • nem kiemelkedően fontos a romantika
  • rajongsz a vörös pöttyös könyvekért
  • nem ijedsz meg könnyen a szellemektől, vérfarkasoktól, zombiktól stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése