Ariana dla WS | Blogger | X X

2018. július 21., szombat

Meghan March: Vágy és kétség - #énésakönyv

Sikerült. Feleségül mentem egy milliárdoshoz. 
Megvolt rá az okom, de arra nem számítottam, hogy azt fogom érezni, a tulajdona vagyok. 
Házassági fogadalom ide vagy oda, akkor is önmagam akarok lenni. 
A szabályai vasmarokkal szorítanak, de nem olyan lány vagyok, aki hagyja magát. 
Viszont van egy kis gond: azt hiszem, kezdek beleszeretni… 
Fogalmam sincs, mi lesz ebből a házasságból, de életem legnagyobb kalandja, hogy megmaradjak olyannak, amilyen lenni akarok, miközben átadom magam a mocskos kis élvezeteknek, ahogy ő akarja.
A Vágy és kétség a Vágy-trilógia második része.
Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfahímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz.
Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 222

Én és a könyv:
Vegyes érzelmeim vannak ezzel az egész sorozattal kapcsolatban, azt azonban már az elején szeretném leszögezni, hogy sokkal jobban tetszett, mint az első rész. Ebben jóval kevesebb erotikus jelenet volt, aminek nagyon örültem, mert végre volt cselekmény is, amit lehet értékelni. Mondjuk azt hozzátenném, hogy azt az egy durvább jelenetet szinte teljesen átugrottam, mert olyan undorítónak találtam.
Nincs bajom az erotikus irodalommal, amennyiben igényesen van megírva, valamint szól is azért valamiről. Itt az első feltétel mondjuk nem sokszor teljesült, de az utóbbi legalább igen. Azért szeretem, ha egy könyvben helyet kapnak ilyen jellegű dolgok, mert csak még realisztikusabbá teszik az egészet.
"A büszkeség veszélyes dolog. Ha viszont csak ez marad az embernek, minden erejével azon van, hogy megtartsa."
Voltak nagyon jó jelenetei, azonban néha csak a fejem fogtam az emberi butaság miatt. Az eleje például  úgy indul, ahogy vége lett az első résznek. Holly ott hagyta Creightont, és két szót hagyott neki az asztalon. Két kemény szót. Na, most, értem én, hogy nem volt egy rendes, igazi házasságuk, de akkor is... Nem fogok mindent összecsomagolni és magyarázat nélkül eltűnni, mert a férjem/pasim/ágyasom/akármim elkésett. Ki csinál ilyet, most komolyan?
Mindegy, ezek után Cray egyből utána is indult, amiért kiérdemelt nálam egy pacsit. Ez is csak azt mutatta, hogy mekkora jellemfejlődésen ment át az első könyv eleje óta. Hollyval ellentétben, aki szerintem nagyjából ugyanaz a lány, aki volt. Nem utáltam, igazából meg is tudtam érteni a döntéseit, hiszen Hollywoodról beszélünk. Nincsenek kétségeim afelől, hogy bizonyos problémákat más megközelítéssel oldanak meg. 
Nem is lett viszont a kedvenc női karakterem, mert néha elég bután viselkedett. Nem kéne, de megteszem. Így kéne csinálnom, de amúgy sikerült. Nem ítélem el, véleményem szerint mind ilyenek vagyunk néha.
"Mintha valaki egyszer azt mondta volna, csak akkor élünk igazán, ha kilépünk a komfortzónánkból. 
Tudod, mit? Ha tényleg így van, akkor ezt kipipálhatom, ugyanis nagyon távol kerültem a komfortzónámtól, és nem tudom, visszakerülök-e valaha."
Az utolsó rész rendesen felhergelte az idegeimet, egyszerűen hihetetlen, hogy mehet el egymás mellett két ember ennyire teljesen ellentétes irányba. Viszont nem szerettem ettől kevésbé a könyvet, mert voltam már hasonló helyzetben, így el tudom képzelni, mennyire át tudja venni néha a büszkeségünk az irányítást.
Abban biztos vagyok, hogy a molyos hetvenkilenc százaléknál többet érdemel ez a könyv, főleg az elsőhöz képest. Mert annál mérföldekkel jobb volt. Voltak ennek is hibái, de kiforrottabb volt az egész, kevesebb tömény erotikával és több érzelemmel. Ilyenkor fáj a szívem kicsit a romantikus írókért, és azért, hogy néhányan mindig szőrösszívűbbek ezzel a kategóriával, és rosszabbra értékelik, mint mondjuk egy kevésbé jól megírt fantasyt.
Ezt talán sosem fogom megérteni.
Borító: megmaradt az előző stílusa, ami szuper, ugyanakkor a történethez hasonlóan több érzelmet sugároz. Ez nekem nagyon tetszik.
Pozitívumok:
  • könnyen olvasható
  • izgalmas
Negatívumok:
  • igénytelen erotikus részek
  • trágár kifejezések
Ajánlom, ha:
  • szereted a felnőtt könyveket
  • romantika rajongó vagy
  • tetszett az első rész
  • könnyed olvasmányra vágysz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése