Ariana dla WS | Blogger | X X

2018. április 3., kedd

Unboxing: Vörös pöttyös szeretetcsomag

Még az ünnepek előtt megrendeltem életem első Vörös pöttyös szeretetcsomagját. Már nagyon régóta vágytam Erin Watt Papírhercegnő című könyvére, így szuper motiváció volt a különleges akció a rendeléshez.

Hogy működik?
Csak fel kell menned a https://konyvmolykepzo.hu/vorospottyos oldalra, ahol igényelhetsz majd egy kuponkódot. 
Ezután az első vásárlásodkor (mindegy, hogy hány könyvet veszel) be kell írnod a kupont a blokkba, és ha minden rendben, akkor látsz majd egy ilyet: Szeretetcsomagot kapsz!
Végül nincs más dolgod, csak várni. Fontos, hogy az akciót április nyolcig veheted igénybe!

Az én csomagom:
Mint említettem, még az ünnepek előtt megrendeltem egy kicsivel, viszont várnom kellett a következő munkanapig. Ma (az első munkanapon) reggel rögtön meg is érkezett, ami egy nagyon nagy meglepetés volt számomra.

Persze azonnal neki is estem a kibontásának. A csomag tetején volt a számla, ami alatt az összes többi ajándék.

Ééééés végül... íme a tartalom:

  • a választott könyvem a Papírhercegnő volt
  • a meglepetés kötetem a Legenda, ami egy sorozat első része. Ennek nagyon örülök, féltem kicsit, hogy egy számomra ismeretlen széria sokadik részét kapom. Így viszont egyértelműen olvasásgyanús
  • kaptam még két Happy Reader kupont
  • öt könyvjelzőt (az ötödik valahova elbújt a képen)
  • valamint egy csokit, amire sajnos az unokaöcsém egyből lecsapott :)
Összességében én nagyon örültem a csomagnak, biztosan nem ez volt az utolsó alkalom, amikor valamilyen könyvmolyképzős akció keretén belül rendelek. Ajánlom nektek is.:)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Ágika!

    Gratula a csomaghoz és jó olvasást. Nagy szerencséd volt az ajándékkönyvvel, én már kaptam ismeretlen sokadik részt. Egyik barátnőm mondjuk nagyon örült neki. :D
    A csokit ne sajnáld, annyira nem finom. Jó tanács: ha legközelebb is rendelsz, dugd el jobban, hogy az öcsike ne kaparintsa meg

    Üdvözlettel:
    Hollótoll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hollótoll! :)
      Köszönöm a hozzászólásod és a jótanácsot, szerintem is elég nagy szerencsém volt a csomaggal. :)

      Törlés