Ariana dla WS | Blogger | X X

2018. április 6., péntek

Erin Watt: Papír ​hercegnő - #énésakönyv

Egy ​lányról, aki sztriptízbárból és benzinkútról kerül fényűző villába és menő gimibe jut, miközben igyekszik hű lenni önmagához. 
Ella Harper nagy túlélő, született optimista. Egész életében városról városra költözött szeleburdi anyjával, küzdött a megélhetéséért, és végig hitt benne, hogy egy napon majd kimászik a gödörből. De az édesanyja halála után végképp egyedül marad. 
Egészen addig, amíg meg nem jelenik Callum Royal, aki kihúzza Ellát a szegénységből, és elcipeli a luxuspalotájába az öt fia mellé, akik viszont utálkozva fogadják. Mindegyik Royal fiú karizmatikus személyiség, de egyik sem olyan magával ragadó, mint Reed Royal: a srác, aki eltökélte, hogy visszaküldi Ellát a nyomorba, ahonnan jött. 
Reed nem tart igényt Ellára. Azt mondja, nem tartozik közéjük. 
Talán igaza van. 
Gazdagság. Fényűzés. Megtévesztés. Ella új és ismeretlen világba csöppen, és ha a Royal palotában is életben akar maradni, kénytelen lesz felállítani a saját szabályait. 
Ella percek alatt eljut a szegény árva sorstól az amerikai álomig… De tényleg könnyebb az utóbbiban élni?
Kövesd a sorsát te is és éld át egy különleges világ örömét, bánatát!
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 360

Én és a könyv:
Sajnos, vagy hálistennek', én most elfogult leszek. Köztudott ugyanis, hogy nagyon szeretem a tragikus, korántsem egyszerű szerelmi történeteket. Talán közhelyes vagyok, de még mindig közel tud kerülni a szívemhez egy jól megírt magabiztos, erős főszereplőnő, plusz a fejét elcsavaró sérült rosszfiú. Mindezek ellenére nem lett kedvenc a könyv, de nem adom a példányom, az biztos!
Először is leszögezném, hogy egyáltalán nem erre számítottam, mikor megláttam a borítót. Elolvastam egy csomó ajánlást és értékelést, ekkor már kezdtem kapiskálni, hogy ez talán mégsem egy hercegnős-fényűző sztori. Nos, nagyon nem az volt.
Ella egy végtelenül pozitív, küzdő szellemű csajszi, aki sajnos minden családtagját elvesztette. Édesanyja rákos volt, ekkor kezdett sztriptízbárokban dolgozni, hogy a számláikat és a kezeléseket kifizesse. Később azonban (anyukája halála után) kénytelen volt ezt folytatni, hiszen senkije sem volt, aki gondját viselhesse. A lánynak mégis az a célja, hogy tanuljon, leérettségizzen és rendes munkát szerezzen.
Kicsit felborul az élete, mikor megérkezik Callum Royal, a törvényes gyámja, aki magával viszi Ellát az otthonába. Öt fincsi Royal mellé.
A Royal-tesók viszont nem nagyon örülnek az új családtagnak, hiszen - mint később kiderült - az, hogy pénz van, még nem jelenti azt, hogy akkor minden rendben. A srácok édesanyja egy idióta orvos miatt belehalt gyógyszereibe, apjuk pedig rettentően eltávolodott a fiúktól. Van ám itt minden: ivás, verekedés, szex, függőség stb.
Az öt pasi közül kiemelkedik Reed, hiszen kezdettől fogva ő a legnagyobb patkány, és egyszerre a legfigyelemfelkeltőbb a testvérei közül. Igazság szerint róla nem nagyon tudok mit gondolni, így a sztori eleje, közepe és vége alapján. Egyelőre nem került fel a kedvenc könyves álompasijaim listájára, de hajlok arra, hogy a következő részekben ez talán megváltozik. Eastont viszont nagyon megszerettem, annak ellenére, hogy az ő gondolkodásával és életvitelével is vannak problémák, nagyon aranyos volt, amikor arra kérte Ellát, hogy ne menjen el a családból. Gideonból nem kaptunk túl sokat, az ikrek pedig nem voltak túlságosan szimpatikusak. Kisfiúk még.
Ez végig egy olyan történet volt, amiben soha nem tudhattad biztosan, hogy mire számíts. Féltem, hogy ki fog rámozdulni kire (ugyebár ez a félelem jogos is volt...), vagy ki fog megtámadni valakit. Ez jó, hiszen alig bírtam letenni a kötetet.
Callum néha hihetetlenül rendes volt, máskor meg legszívesebben fejbe vertem volna egy jó nagy, nehéz lapáttal. Kedves tőle, hogy befogadja az elhunyt legjobb barátja lányát, közben viszont a saját srácaival kellene rendbe hozni a viszonyát. Brooke-ról nem is beszélve. Az a nő egyenesen undorító. Megértem, hogy Ella borzasztó szeretetéhes volt, ezért "jófejnek" tartotta, elég durva lecke volt neki a Reeddel való összefekvése.
Dinah-tól igazából többet vártam, azt hittem, hogy fel fogja használni Ellát (bár ez még megtörténhet a következő részekben), de mint mondtam, ebben az olvasmányban egyáltalán nem az történik, amire számítasz. Ami még hiányzott, az Callum problémáinak előtérbe kerülése. Egyértelmű, hogy nem normális a rendszeres ivása, valamint a nőkhöz való viszonya a gyász miatt, ebből azonban nem sokat kaptunk.
A vége sokkoló, bosszantó és totális függővég, így egyből beraktam a Megtört herceget a kívánságlistámra. Remélem mihamarabb olvashatom, el sem tudom képzelni, mi lesz a válasz a Papír hercegnő utolsó fejezetére.
Borító: gyönyörű, viszont semmi köze a történethez, így kevésbé tudom értékelni. Teljesen mást sugall, mint amit kapsz az olvasáskor.
Pozitívumok:

  • kiszámíthatatlan cselekményszál
  • szerethető főszereplő
  • lerakhatatlan romantikus
Negatívumok:
  • kissé kidolgozatlan szereplők
  • homályos információk
Ajánlom, ha:
  • szereted a mai történeteket
  • bonyolult, mindent felemésztő romantikára vágysz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése