Ariana dla WS | Blogger | X X

2018. január 30., kedd

Kedvencem, a Moly - molyos kihívás

Az alábbi rendhagyó bejegyzésben ismét egy kihívás kérdésére próbálok válaszolni; miért is szeretem a Moly.hu-t? Ha te is szeretnéd teljesíteni a kihívást kattints IDE!
Először nem is gondolná a felhasználó, mennyire nehéz ezt megfogalmazni. Annyira az életem részévé vált már a drága Moly.hu, hogy az a tipikus helyzet áll fent, mikor nem tudnék csak néhány dolgot kiemelni, viszont nem bírnám, ha nem léphetnék fel minden egyes nap csak úgy csevegni, könyveket keresgélni, zónákat böngészni.
Köszönöm a Molynak, hogy megnyitotta előttem a könyvek sokaságának világát. Hogy mindent megtalálok az alkotásról, a szerzőről, olvashatom más rajongók (vagy nem rajongók) véleményét, megoszthatjuk egymással gondolatainkat. Személyes kedvencem, hogy én magam is bővíthetem az adatbázist, idézeteket, borítókat és természetesen értékelést is tölthetek fel.
Az előbb már említettem, hogy a könyvek, sorozatok íróiról is olvashatunk információkat, sőt, sok esetben kapcsolatba is léphetünk velük, vagy akár egy-egy kiadóval. Ez szerintem iszonyú jó, hiszen gondoljatok csak bele – levelezés a kedvenc szerződdel vagy kiadóddal, ez mennyire jó már?
A másik kedvencem, ami számomra kiváltképp hasznos a blogom miatt, azok a címkék. Elég csak rákeresnem a zsánerre (vagy zsánerekre), azonnal megtalálhatom a romantikusokat, a krimiket, a fantasykat stb. Így én is automatikusan kimásolhatom a könyvek alatti címkéket, melyeket feltöltöm az értékeléseimhez, hogy ti is egyszerűbben, rendszerezve érjetek el mindent.
Anyukám mondta egyszer, hogy annyi könyvünk van itthon (tényleg, több ezer), azokat miért nem olvasom soha? Mindig könyvtárba és könyvesboltba járok, mikor igazi kincsek is találhatóak a könyvespolcunkon. Ezért létrehoztam egy molyos polcot (az otthoni alapján), amelyre sorrendben felpakoltam az otthoni irományokat. Így kategorizálva is vannak, ráadásul látom, hogy mikből tudok még válogatni (itt is ugyanúgy csak rákeresek a címkére), azonnal megmutatja, hogy hol helyezkedik a polcon, vagyis hol kell keresnem a lakásban. Ez egy borzasztó okos dolog szerintem.
Sajnos vidéken élek, így nem egyszerű minden pesti rendezvényre eljutnom. A Moly.hu Események oldala viszont számos kisvárosi alkalmat is bemutat, aminek hála számos dedikálásra és könyvbemutatóra eljutottam már Debrecenbe és Nyíregyházára.
A kedvenc időtöltésem mégis az, mikor különböző számomra érdekes zónákat böngészhetek. Mert higgyétek el, van minden. Írós, könyves, sorozatos, ismerkedős, bármi, amit kerestek. És ha nem? Semmi gond! Bármikor létrehozhattok egyet, miután elolvastátok az ezzel kapcsolatos szabályokat. Én például elég sok időt töltök el a Molyblogolók zónában, bár nem hiszem, hogy ez meglepő.
A számos indok mellett rengeteg új ismerőst, barátot köszönhetek a Moly.hu-nak. Ez ugyanis egy ilyen hely. Akármi bánt, kiöntheted a lelked, meghallgathatod mások gondját-baját, még akkor is, ha csak nem tetszik a kedvenc sorozatunk legújabb kötetének borítója.
Ha ez még nem lett volna elég, a Molynak köszönhetek egy másik fontos dolgot, ami mára az egyik kedvenc hobbimmá, időtöltésemmé vált: a blogomat. A Molyon láttam ugyanis mások oldalait, amik később példaként szolgáltak számomra, valamint itt tudom hirdetni is, így nagyobb olvasóközönséget érhetek el. Ráadásul nem titok, hogy egyszer majd én is szerkesztői, illetve írói pályán szeretnék elhelyezkedni, ezen pedig csak segít egy ilyen platform.
Köszönöm, Moly.hu, hogy vagy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése