Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. december 26., kedd

Molyos kihívás: A Nagy Bakancslista – avagy, mi van ha mégis beüt a világvége

A kihívás linkje megtalálható ITT!

10 könyv, amit mindenképp el akarok olvasni:
  • Ambrózy báró esetei - sorozat
  • A Royal család - sorozat
  • Silber-trilógia
  • Harry Potter - könyvek (igen, tudom, szörnyű vagyok)
  • Agatha Christie könyvek
  • A Végzet Ereklyéi - sorozat
  • Anna és a francia csók
  • Ég veled
  • Az Arab - sorozat
  • A fiúknak, akiket valaha szerettem 1-2.

10 olyan hely, vagy város, vagy állam a világban, ahová mindenképpen el szeretnék jutni:
  • Görögország
    A Mamma Mia óta szerelmes vagyok az országba. A kinézetbe, a kultúrába, egyszerűen csodás.
  • Horvátország
    Ugyan benéztem már, hiszen itt van a szomszédban, ám sajnos csak a "magyar" részére jutottam el. Nagyon vonz a horvát tengerpart, leginkább ezért került fel a listára.
  • Japán
    A japán kultúra nem a kedvencem, viszont annyira gyönyörű maga a hely, annyira különleges, hogy nagyon szívesen körülnéznék.
  • Bora Bora
    Láttatok már gyönyörű, tengerparti képeket róla? Ha igen, akkor szerintem nem kell magyaráznom. Ha nem, akkor gyorsan guglizzatok rá. Vagy inkább ne. Szívfájdító.
  • Kína
    Érvelésem hasonló a Japánéhoz, egyszerűen annyira egyedi, hogy muszáj lenne megnézni.
  • Skócia
    Barátom álomországa, teljesen belém beszélte a hangulatát, a szépségét, így már én is indulnék.
  • Párizs
    Az Eiffel-torony, a romantikus hangulat. Életem álomnászútja lenne.
  • Anglia
    Nem tudnám megmagyarázni, egyszerűen csak bakancslistás, mert oda igenis el kell jutnom halálom előtt (akármennyire nem bírom a hideget).
  • New York
    Melyik lány nem álmodik New Yorkról, most komolyan?
  • Kalifornia
    Ha már New York rajta van a listán, szerintem nem csodálkoztok Kalifornián sem. Én már csak egy ilyen álmodozó, a Disney Chanelen felnőtt lány vagyok.

10 olyan őrült dolog, amit talán soha nem tennék meg, de ha tudnám, hogy nem sok van hátra, vagy beüt a ménkő, azért biztosan belevágnék:
  • bungee jumping (bár ebbe talán egyébként is)
  • gokart a barátom mögött
  • mindenkinek megmondanám a véleményem
  • sziklaugrás
  • sziklamászás
  • nudista strand
  • minden pénzem elköltése felelőtlenül
  • iskola abbahagyása
  • világ körüli út
  • egy étteremben kipróbálni az ÖSSZES fogást

10 ember, akikkel nagyon szeretném eltölteni az utolsó napjaimat:
  • anyukám
  • a szerelmem
  • apukám
  • az öcsém
  • nagymamám
  • nagypapám
  • másik nagyi
  • nénikém
  • bácsikám
  • mondjuk úgy, hogy a családom összes többi tagja megkapja a 10. helyet

10 olyan dolog, amit hátra szeretnék hagyni az utókornak, miután nem leszek már:
  • félbeszakadt regényeim
  • verseim
  • könyveim
  • köszönet a családomnak
  • a tudat, hogy tettem a javulásért az élet minden területén
  • boldogság
  • gyerekek
  • unokák
  • dédunokák (?)
  • támogatás a családnak

Ennyi lett volna a kihívás, én nagyon élveztem, ugyanis tényleg elgondolkodtatott. Azt hiszem, talán az utolsó pontokat és az őrült dolgokat volt a legnehezebb összeszedni, az emberek terén nem is volt kérdés a szerelmem és a családom, illetve a könyvekkel sem volt nagy problémám.
Bár a kihívás határideje lassan lejár, én bíztatok mindenkit arra, hogy akár plecsni nélkül is készítse el a saját megoldását, mindenképpen jó időtöltés. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése