Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. október 8., vasárnap

Katy Evans: Real – Valós - #énésakönyv

Forró. ​Szexi. Izmos. Fájdalmas. Valós. Perzselő nemzetközi bestseller, mely elsöpör mindent, amit korábban a szenvedélyről képzeltél… 
Remington Tate rossz fiú hírében áll a ringben is, ringen kívül is. Gránitkemény teste és nyers, állati ereje őrületbe hajszolja női szurkolóit. Neki azonban attól a pillanattól, hogy a szemébe nézett, nem kell más nő, csakis Brooke Dumas. Vágya színtiszta, ellenállhatatlan és VALÓS. 
Brooke számára álomállásnak tűnik a jól fizető új, sportterápiás munka: karban tartani Remington testének tökéletes gépezetét. De mialatt vele és csapatával sorra látogatja a földalatti harc veszedelmes arénáit, Brooke testében is fellobbannak a legősibb vágyak. Ha volt is olyan pillanat, hogy Brooke és Remy csak flörtöltek egymással, hamarosan mindkettejükben kibontakozik az erotikus megszállottság, és kapcsolatuk ennél is többel kecsegtet. 
Izzó vágyuknak azonban sötét oldala is van. Vajon képesek lesznek-e kitartani, amikor fény derül Remy legmélyebb titkára, és Brooke-nak családja segítségére kell sietnie – vagy hirtelen minden, amit                                                                                   olyan valósnak véltek, szertefoszlik, mint a káprázat?

Én és a könyv:
Annyira akciós volt ez a könyv bookline-on, hogy muszáj volt minden előzetes tudás nélkül is lecsapnom rá. Igen, merész döntés volt, hogy így vásároltam meg, de végül azt kell mondjam, nem bántam meg. Na, nem is fog soha a kedvenceim közé tartozni, de kellemes időtöltésnek bizonyult az olvasása. 
Nem fogok hazudni, a felénél majdnem letettem, ott szenvedtem egy sort, ugyanis a történet olyan szinten csak az erotikán alapult, hogy csodálkoztam, miért nem csöpög még a könyv a kezemben. A vicc az volt, hogy ekkor még nem is történt fizikai kapcsolat a főszereplők között! Brooke minden oldalon beindult, én pedig majdnem próbáltam az öklendezésem visszafojtani. 
Aztán fény derült Remy titkára, innentől kezdve sokkal izgalmasabb volt a történet. Nem igazán volt addig egyértelmű, amíg konkrétan ki nem lett mondva a dolog, de legalább végre lett másról is szó a szexen kívül. Még mindig az volt többségben, de így azért szívesebben haladt vele az ember.
Tipikusan az a könyv volt, ahol kíváncsi lettél volna a mellékszereplőkre, a részletesebb háttértörténetre is, de nem tudtál jobban belemenni, mert a főszereplő már megint olvadozik. 
A szerző akárhányszor hangsúlyozni szeretett volna, azzal próbálkozott, hogy minden szó után pontot tett. Ezt néhányszor el lehet sütni, de egy idő után baromira idegesítő. Baromira. Idegesítő. Ugye?!?!?
Mindent összevetve tehát, ahogy mondtam a végére egész jó történet kerekedett ebből, bár az első kétszáz oldalt lazán átugrottam volna, hiszen csak csöpögött, csöpögött és csöpögött. 
Borító: bármennyire is szexi az elképzelt Remington félmeztelen teste, nekem annyira nem tetszett. Ránézek, és még a hat kocka ellenére sem fog meg.
Pozitívumok: 
  • szexi főszereplő pasi
  • mentális betegség jó ábrázolása
  • nos... az erotikus jelenetek pozitívumnak számítanak?
Negatívumok:
  • több mint kétszáz oldalon keresztül csak Brooke szexuális feszültsége
  • szörnyű fordítás. Undorító szavak az erotikus jelenetekben, és SZÁJAM? MOST KOMOLYAN?!
Ajánlom, ha:
  • nem zavar, hogy nincsenek nagy fordulatok, kidolgozott cselekményszál
  • az erotikus könyvek rajongója vagy 
  • érdekelnek a mentális betegségek
  • szereted a szexi pasikat, akik mellesleg ökölharcolnak


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése