Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. október 7., szombat

Jus Accardo: Untouched - Érintés nélkül - #énésakönyv

Kale ​napjait erőszak és halál töltötte be, mielőtt Dezzel találkozott. Gyilkoló fegyvernek használták a Denazen hatalomvágyó emberei, mert Hatos, kivételes képességgel rendelkezik. Van, aki örül ennek, nem úgy Kale. Kale érintése azonnali halált jelent. 
Most azonban vele van Dez, a lány, akit meg tud érinteni, s ketten együtt felkutatják a Hatosokat, hogy figyelmeztessék őket a Denazen veszélyére. Kale a rabságból kikerülve a külvilággal ismerkedik, és igyekszik maga mögött hagyni sötét múltját. Alábecsülték azonban azt, amennyire a Deanazen vissza akarja őket szerezni. 
Amikor Dez feláldozza magát, hogy megmentse az új Hatost, akit épp akkor mentettek meg, nehogy a cég kezébe kerüljön, Kale eltűnik. A Denazen mindent bevet a célja érdekében. Samsen jött el értük, a rémálom Kale múltjából, az egyetlen ember, akitől valaha igazán félt, és hamarosan világossá válik előttük, hogy megvan a maga hátborzongató terve. 
Kale-nek minden kiképzésnél szerzett tudását be kell vetnie, hogy visszakapja Dezt és biztosítsa, hogy kijussanak szabadon… és élve. De elég lesz ez?

Én és a könyv:
Jaj, Kale... Egyre jobban szeretlek.
A Touch még nem állt annyira közel a szívemhez, bár elég jó könyv volt. Aztán ahogy megszépültek az emlékek, alig vártam a következő részt. Kale - mint mindig - most is imádnivalóan szexi volt az édes kis tudatlanságával, és azzal, hogy mennyire őszintén szereti Dezt. Én nem annyira bántam, hogy SPOILER! SPOILER! SPOILER! kevésbé volt jelen a történetben maga a Denazen és Dez apja, így is izgalmas volt az új vizekre való evezés. SPOILER VÉGE! SPOILER VÉGE! SPOILER VÉGE!
Ezt a részt is a könyvtárból szereztem - hasonlóan az előzőhöz, ezt viszont nem is kölcsönöztem ki, ott helyben elolvastam nagyjából egy óra alatt, hiszen száz oldal sincs.
Nagyon örülök, hogy elolvastam a Touch után és a Toxic előtt, ugyanis az utóbbiba belekezdve érzem, hogy mennyivel többet tudok így.
Borító: még sokkal jobban tetszett, mint az előző. Hogy lehet egy arc ennyire tökéletes?
Pozitívumok: ,
  • még több Kale
  • Kale, Kale, Kale
  • új ellenségek
  • gyorsan, könnyedén olvasható
  • egy kis pluszt ad az olvasása a Denazen-rajongóknak
Negatívumok:
  • rövid volt :(
Ajánlom, ha:
  • tetszett az első rész
  • kevésbé tetszett az első rész (ez ugyanis szerintem jobb, különlegesebb volt)
  • szereted az édes és dögös pasikat (leginkább egyet)
  • rajongsz a fantasykért
  • nem szeretsz egyszerre sokat olvasni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése