Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. október 2., hétfő

Ismerd meg a Könyvmolyképző kiadót!

Legújabb blogsorozatomban kiadókat fogok nektek bemutatni, és hát mi mással is kezdhetnék, mint a fantasztikus Könyvmolyképzővel! 


Hol tudod őket elérni?




Legnépszerűbb könyvek:
  1. Stephenie Meyer: Twilight – Alkonyat 
  2. Gárdonyi Géza: Egri csillagok
  3. Cassandra Clare: Csontváros
  4. Stephenie Meyer: New Moon – Újhold
  5. Jane Austen: Büszkeség és balítélet



Legnépszerűbb idézetek:
  1. Mert meg akarom csókolni, szeretkezni akarok vele, el akarom venni feleségül, gyereket akarok tőle… és mindezt még ma este. (Colleen Hoover: Losing Hope – Reményvesztett)
  2. Daemon oldalra hajtotta a fejét, fél keze lecsúszott az arcomról, az ujjai a tarkómon a hajamba siklottak. A szívem úgy zakatolt, mintha mindjárt fel akarna robbanni. 
    A mellkasára tettem a kezem, eltoltam magamtól. 
    – Cica – mormolta, és a fogaival az alsó ajkamba kapott. 
    Elakadt a lélegzetem.
    – Te… 
    – Még mindig kint áll – súgta a számba, és folytatta a csókot. 
    Egy pillanatig nem fogtam fel a szavai értelmét. A másik keze végigsiklott a hátamon, és a derekamon állt meg. Daemon magához húzott, összesimult a testünk, és az érzés egyszerre volt döbbenetesen új, és édesen ismerős. Addig csókolt, amíg már nem éreztem rajta kívül mást. 
    Remegő kézzel markoltam a pólóját, halk nyögés szakadt fel belőlem. A reszketés nem csillapodott, és végül átterjedt az egész testemre. 
    – Elment – emelte fel a fejét Daemon, én azonban nem néztem fel. Képtelen voltam megfékezni a remegésemet. – Ó, cica…
    (J. L. Armentrout: Opposition – Ellenállás)
  3. Kat felém pördült, a szeme ragyogott. Abban a pillanatban olyan volt, mint egy istennő. A bosszú istennője.
    Ha nem volnánk éppen egy verekedés közben, már vinnélek is az első fához.
    A szája sarka felfelé húzódott. 
    Micsoda egy kéjenc…
    (J. L. Armentrout: Opposition – Ellenállás)

                                                         


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése