Ariana dla WS | Blogger | X X

2018. július 20., péntek

Érkezik...

Elég rég volt már ilyen bejegyzés, de most végre ismét volt egy kis időm leülni és átbogarászni a friss és várható megjelenéseket. Nem volt túl sok, de azért mutatom, mi került kívánságlistára:

Lauren Blakely: Nagyot ​fogsz nézni
Október 1.
El ​sem képzelhettem volna tökéletesebb éjszakát.
Egyetlen mesés éjszakára – egy jelmezes bulin Manhattan szívében –, nem az a milliomos vagyok, akiből mindenki akar egy darabot. Jó… multimilliomos. De ki számolja a nullákat? Én biztosan nem, és az a nagyon izgalmas nő sem, amilyennel még sosem találkoztam, aki történetesen szeret táncolni, szellemesen cseveg, és éppolyan szenvedélyesen imádja a falhoz döntős szexet, mint én.
Nincs szükség nevekre, sem névjegyekre. Ezért akarom jobban megismerni őt. Úgy tűnik, a titokzatos csajom önmagamért kedvel, nem pedig a hatalmas… bankszámlámért. Minden remekül megy. Másnapig, amikor egy kicsit bonyolultak lesznek a dolgok. (Gyorshír: nagyon bonyolultak.)
***
A srác elbűvölő, okos, hihetetlen szerető, de… Egyetlen célért hajtottam, és akár hiszitek, akár nem, épp a titokzatos pasim áll köztem és az álommunkám között. Iszonyúan szükségem van arra a munkára, hiszen az én küzdelmes életem semmiben sem hasonlít az övéhez. Ideje magam mögött hagyni azt a mesés éjszakát, és arra koncentrálni, hogy megtudjam, mitől indul be. Elég baj, hogy kiderül: az ő lelkivilága az én lelkivilágom, és éppúgy imádja New Yorkot, mint én.
Az együtt töltött napjaink alatt valami mást is felfedezek, amit a sors kegyetlen fintorának érzek – beleszeretek ebbe a modern mesebeli hercegbe. El sem képzelhettem volna ilyen befejezést.
Kiadó: Művelt Nép
Oldalszám: 300

Winter Renshaw: Ui.: ​Rohadj meg
Október 1.
Kedves Isaiah!
Nyolc hónappal ezelőtt csak egy harcba készülő katona voltál, én meg egy pincérnő, aki ingyen palacsintát csórt neked, és remélte, nem veszed észre, hogy túl sokáig időzik rajtad a tekintete.
De észrevetted.
Egy sorsfordító hetet töltöttünk együtt, mielőtt elmentél. A nyolcadik napon elbúcsúztunk, az utolsó pillanatban adtuk meg egymásnak a címünket.
Az összes leveledet megőriztem, szavaid hamarosan a vallásommá váltak.
Egy hónapja viszont szóba sem állsz velem, nem írtál, aztán tegnap este volt képed besétálni az éttermembe, és úgy viselkedni, mintha soha nem láttál volna.
Ha arra gondolok, hogy… majdnem imádtalak, téged és azt a csodálatosan bonyolult lelkedet.
Majdnem.
Bármi legyen is az – remélem, jó okod van rá.
Maritza a pincérnő
Ui: Rohadj meg… és most komolyan is gondolom
Kiadó: Művelt Nép
Oldalszám: 300

Meghan March: Téged ​akarlak
Október 10.
Ismerd ​meg New Orleans sötét és mocskos oldalát a méltán híres USA Today bestsellerszerző, Meghan March történetéből!
"New Orleans az enyém. 
Nem ismersz, de én irányítok mindent, amit csak látsz, vagy éppenséggel nem látsz. 
A kapcsolataim nem ismernek határt és a vágyaim mindig teljesülnek. 
Sosem kellett kölcsönkérnem, sőt egy éppen hanyatló családi vállalkozás tartozik is nekem.
Lenyűgöz, hogy pont ő tartozik nekem. 
Nem is sejti, hogy felkeltette az érdeklődésemet. 
Nem is lehetett volna körültekintőbb. 
Ő is az enyém lesz. A részemmé fog válni. Talán meg is tartom örökre. 
Ideje, hogy begyűjtsem, ami az enyém. 
Keira Kilgore, mostantól Lachlan Mount tulajdona vagy.
A Téged akarlak a Mr. Mount bűnös élete-trilógia első része. Mount és Keira története a Rád vágyom és a Tiéd vagyok című kötetekben folytatódik.
Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfa-hímekről, akiket térdre kényszerítenek. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és már a hazai olvasók szívét és a sikerlistákat is meghódította.
Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése