Ariana dla WS | Blogger | X X

2018. november 2., péntek

THE EMOJI BOOK TAG

Hoztam nektek egy booktaget, amit régóta nem láttam sehol, ezért úgy gondoltam, ideje visszahozni a divatba. :)
Az emoji book tag lényege, hogy kiválaszd a négy leggyakrabban használt emojid, és mindegyikhez csatolj egy könyvet. Aztán természetesen indokold is meg, hogy miért azokat a köteteket választottad.
Az én leggyakrabban használt hangulatjeleim:
😂 - Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 6. – Ketten
Klisé, vagy sem, akkor is ezt kell választanom. Itt már annyira imádtam az egész sorozatot, hogy teljesen átadtam magam az olvasás élményének. Könnyesre nevettem magam a fiúk beszólásain, a lehetetlen helyzeteken. Egyszerűen boldoggá tett az olvasása.

❤️ - Colleen Hoover: Hopeless – Reménytelen
Ezen nincs nagyon mit magyarázni. Annyira nyálasan romantikus az egész, hogy az már fáj. Közben meg mindenki olvassa, mert valamiért mégis jó. Tény, hogy szükségünk van néha a csöpögős, szerelmes, szívfájdító sztorikra is.

😍 - J. Lynn: Wait ​for You – Várok rád
Bár Averyből nagyjából az első húsz oldal után elegem volt, Cameront nagyon szerettem. Ő volt az igazi könyves álompasi, aki minden pénzt megért. Imádtam az egész karakterét.

😁 - Kylie Scott: Lick – Taktus
Úgy éreztem, ehhez az emojihoz muszáj kissé erotikus könyvet választanom. Olyan feje van ennek a kis sárga izének, hogy egyértelműen a felnőtt tartalom olvasása jutott róla eszembe. Így jött a Taktus. Bár még csak ezt az egy részét olvastam a sorozatnak (és azért nem volt annyira "hű, de szuper"), a Futam már a kívánságlistámon van, mert ugyan ki ne lenne kíváncsi még egy szexi rocksztárra?

Ha tetszett a kihívás, csináld meg te is saját blogodon! :)

2 megjegyzés:

  1. When you try to login to the Binance account, sometimes because of technical error, you experience an error and unable to login to the account or if you are using wrong credentials to open the account, you might experience it. Binance Customer Service Number If you don’t know how to resolve this error, you can always have conversation with the team of skilled professionals who are always there to assist you. You can always call on Binance customer service number which is always functional and the team is ready to assist you at every step. Connect with the team anytime to avail fruitful results.

    VálaszTörlés
  2. Hacking attempts are a nightmare to every user and can cost much to a user if it takes place. Blockchain has experienced hacking attempts in the past despite having tight security. If you don’t want to be the next victim, you should always Blockchain Customer Support NUmber keep your password secure and confidential and enable Blockchain 2fa. In case, you experience any trouble, call directly to the experts who are there to guide you. You can always call on Blockchain customer care number which is always functional and the team is ready to guide you at every step.

    VálaszTörlés