Ariana dla WS | Blogger | X X

2018. augusztus 16., csütörtök

Abbi Glines: A végzetem - #énésakönyv

Mi ​történik, ha az ember nyomában van a Halál? Persze, hogy beleszeret. 
Pagan Moore nem csapja be a Halált, hanem beleszeret. 
A tizenhét éves Pagan egész életében szellemeket látott. Tudja, hogy azok az idegenek, a falon át közlekednek, mások számára láthatatlanok. Ezért úgy éli a mindennapjait, hogy nem vesz tudomást a bolyongó lelkekről. Ha nem adja a tudtukra, hogy látja őket, akkor eltűnnek. Ez csak addig működik, míg ki nem száll az autójából a tanév első napján, és meg nem pillant egy hihetetlenül szexis fickót a piknikes asztalnál álldogálni, aki őt bámulja szórakozott vigyorral az arcán. Az egyetlen probléma csupán az, hogy tudja: a srác halott. Nemcsak, hogy nem akar eltűnni, amikor úgy tesz, mintha nem látná, de olyan dolgot csinál, amit a többiek sohasem. Megszólítja. Pagant teljesen elbűvöli a szellem. Amit még nem tud, hogy elérkezett az idő, hogy meghaljon, és az az átkozottul helyes szellem, akibe beleszeretett, az nem csupán egy szellem. 
Ő a Halál és készül megszegni a törvényt miatta.
Kiadó: Maxim
Oldalszám: 264

Én és a könyv:
Akkor én most a pozitív vélemények táborát erősíteném. Nem mondom, hogy abszolút nem voltak hibái a könyvnek, de nekem kifejezetten tetszett, pedig nem vagyok nagy rajongója a műfajnak. A romantikus fantasyt viszont szeretem (pl. Luxen), úgyhogy szerintem ezért kedveltem ezt a történetet is. Nem a fantasy, hanem a romantika miatt.
Pagan eleinte nagyon idegesített, amiért ilyen egocentrikus és előítéletes volt, de aztán - mint egy jó young adult történetben - szerencsére megtanulta a leckét, és néha gondolt azért másokra is. Kivéve szerencsétlen Leifre, aki annak ellenére, hogy nem a főszereplő pasi szerepét töltötte be, nekem szimpatikus karakter volt. Ő tényleg törődött a barátnőjével, én pedig nagyjából megértettem Pagant is. Ugyan tényleg önzőség volt, amit tett, elhiszem, hogy félt egy ilyen helyzetben, és nem tudta elengedni a mentsvárát.
Miranda ellenben nagyon idegesítő volt. Tipikus buta lány. Vásárlás, buli, pasik - nagyjából ennyit sikerült megtudni róla.
Ha már férfiak... ó, Dank. A kötet rövidsége miatt nem tudtunk meg róla annyit, mint szerintem jó lett volna, de azért annyira mégis a szívembe lopta magát, hogy úgy gondolom, a következő részben talán igazi könyves álompasivá válik. 
Geeről még mindig nem tudom, hogy mit gondoljak. Annyira összetett személyiség, hogy véleményem szerint érdemes lett volna neki több oldalt szentelni. Így nincs róla teljes kép a fejemben, csak zavarodottság. Viszont abban biztos vagyok, hogy ő is helyet kap még a második kötetben, úgyhogy várok rá türelmesen.
Negatívként tudom elmondani azt, hogy mennyire rossz ez a fülszöveg. Nagyjából mindent megtudhatunk belőle, szinte az összes poént lelövi. Sokkal jobb lett volna, ha nem olvasom el. Nem is értem, olyan jól felépítette az írónő a titkok felfedését, viszont a leírásban egy az egyben ott van majdnem minden.
Összességében egy borzasztó gyorsan olvasható könyv volt, a rövidsége és az olvasmányossága miatt. Nekem mondjuk ez annyira nem tetszett, mert úgy érzem, egy csomó mindennek lehetett volna nagyobb figyelmet szentelni, így kidolgozottabbá vált volna a történet. Ennek ellenére ment a következő rész a kívánságlistámra, mert jó volt olvasni.
Borító: szörnyű. Ránézek, és egy elcsépelt erotikus regény jut eszembe, pedig ebből a megállapításból csak a regény stimmel. Mi ez a melltartós csaj, plusz félmeztelen pasi kombó? Te jó ég, rémes. Nem is mertem vonaton elővenni.
Pozitívumok:
  • visz magával a sztori
  • könnyen olvasható
  • érdekes
Negatívumok:
  • kicsi kidolgozatlanság
Ajánlom, ha:
  • szereted a Luxenhez hasonló romantikus fantasyket
  • mindössze néhány órás/napos kikapcsolódásra vágysz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése