Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. december 9., szombat

Ismerd meg Molyékat! - Beatrice8

Profil linkje: KATT!
Regisztráció: 2016. március 6.
Blog: KATT!
Olvasások száma: 522

K.: Miért regisztráltál a molyra?
V.: Huh, hát nem igazán tudom. 2016. március 6-án regisztráltam. Azt hiszem olyan nagyon praktikus okból, hogy el akartam olvasni egy karc alatt a kommenteket. Aztán rájöttem mennyi másra lehet még használni.

K.: Volt azóta esetleg olyan funkció, ami kedvenceddé vált? Véleményezés, polcok készítése stb…
V.: Az, hogy tudom írni az olvasásaimat mindenképpen a kedvencem lett. A moly előtt egy kis füzetbe irogattam, de az sokkal kevésbé volt pontos. De rengeteg mást funkciót szeretek ezen a legalapvetőbbön kívűl. Az értékeléseket, idézeteket, zónákat, listákat, polcokat, kihívásokat, mindent. Minden elérhető a könyvekről pár gombnyomás után. Sokban megkönnyíti egy olvasó életét.

K.: Milyen könyveket részesítesz előnyben?
V.: Műfaj szerint főleg fantasy/ifjúsági/romantikus/történelmi/sci-fi könyveket olvasok. Legtöbb könyv esetében elengedhetetlennek tartom, hogy humoros legyen. A vége meg akkor tetszik igazán, ha boldog. Van olyan könyv, aminek nem volt boldog vége és mégis tetszett, de ez ritka.
Az pedig mindegy nekem, hogy az író nő vagy férfi. Főleg külföldiektől olvasok, de vannak magyarok is a kedvenceim között.

K.: Mennyire olvasol könyvsorozatokat? Van esetleg kedvenced?
V.: Nagyon sok könyvsorozatot olvasok inkább azokat részesítem előnyben, mint a standalone-okat. Több kedvenc könyvsorozatom van, mint amit most fel tudnék sorolni. :D Valószínűleg nem akarsz holnapig itt ülni. ;)

K.: Végezetül pedig: van-e olyan kedvenc íród/írónőd, akit szívesen ajánlanál másoknak is?
V.: A kedvenc íróim/írónőim Sarah J. Maas, On Sai, Leiner Laura, Rick Riordan, Cassandra Clare és Diana Gabaldon.

Köszönöm az interjút! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése