Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. november 26., vasárnap

16 random tény rólam

Ma egy új sorozatot vezetek be, ez lez az én-zóna, mert igen is mindenki megérdemli, hogy önző legyen egy kicsit
Szóval új oldalt nyitottam, ahol egy kicsit a saját világom lesz terítéken, remélem a blog ezen része is tetszeni fog nektek. :)
Most pedig jöjjenek tehát a tények, amik által talán kicsit ti is közelebb érzitek majd magatokat hozzám.
  1. Magyarországon, Hajdú-Bihar megyében élek. Közelebbit sajnos nem mondhatok az internet hátrányai miatt. Na, szóval értitek.
  2. 18 éves fiatal felnőtt vagyok. Haha. Ne akarjatok azok lenni.
  3. Valamennyire beszélek angolul, egész életemben azt tanultam, állítólag már egész kicsi korom óta azt mondom, hogy mennyire undorító a német nyelv. Ezt még most is így gondolom, viszont újabban nagyon érdekel a spanyol. Hátha majd egyszer lesz is időm tanulni.
  4. 165 centi vagyok. Teljesen totál átlagos.
  5. Példaképemnek tartom Demi Lovatot, azért, amiért mindenkinek mintául szolgál a folyamatos erősödése és saját démonjainak leküzdése.
  6. A kedvenc évszakom a nyár, amúgy is akkor születtem és nagyon imádom a meleget. Utálok fázni.
  7. NINCS kedvenc kajám, jó kollégista vagyok -> szeretek enni. Pont.
  8. A kedvenc filmem a Grease, a Made In Hungária, a Dirty Dancing (de szigorúan csak az első), a Stuck In Love, a LOL és a Fury.  
  9. Gyűlölök késni, ezáltal a barátaimat állandóan az őrületbe kergetem a siettetéssel és a hamarabb indulással/érkezéssel.
  10. A kedvenc színem a piros, de ha ruháról van szó általában pasztell színeket és feketét hordok.
  11. Nincs kedvenc dalom, kedvenc zenei stílusom sem, szinte mindenre nyitott vagyok.
  12. Az utolsó dolog, amit vásároltam egy könyv volt, névnapi ajándékként funkcionált és egyébként egy Trónok harca kötet.
  13. Sosem egy bevált parfümöt használok, bármit magamra fújok, amit kaptam valakitől és jó illata van. Azonban egyszerre csak egyet. A többinek addig várni kell. Van is mindig egy a táskámban.
  14. Óriás sorozatfüggő vagyok, bár egyre kevesebbet van időm nézni, nagyon szeretem őket.
  15. A legnagyobb félelmeim közé tartozik a kígyó, a sikló és minden ilyen láb nélküli csúszómászó. Ránézni sem bírok egyre sem.
  16. Szeretek sminkelni, de néha kifejezetten vágyom egy-egy teljesen természetes napra. Hétre. Hónapra akár.

Ennyi lett volna, remélem kielégítettem az esetleges kérdéseiteket, írjatok, ha szeretnétek bármit. További szép estét nektek. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek ezek az apró ismertetők, tények rólad! Több pontban magamra ismertem, amit örömmel olvastam, hogy van több közös pont. :)
    Ez által még szimpatikusabbnak talállak, mint a plusz infók előtt. Jó ötlet volt. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igazán jól esett ez a komment. :)
      Remélem a továbbiakban sem okozok csalódást. :D :)

      Törlés